Centrum Pomocy - Metody płatności

Metody płatności
Allegro Pay
Allegro Pay to prosty i bezpieczny sposób płatności w przypadku zakupów dokonywanych przez Allegro. W ramach tej opcji możliwa jest płatność odroczona - należy zapłacić w przeciągu 30 dni od dnia zakupu lub można podzielić płatność na raty. Wymogiem jest to, że wartość Twojego zakupu razem z kosztem dostawy to minimum 30 zł, ale nie więcej niż kwota Twoich środków Allegro Pay.
Płatności podzielone
Informujemy, że płatności mogą Państwo dokonywać w kilku transzach. Prosimy przy tym o zachowanie terminu 48 godzin od momentu złożenia zamówienia, a w tytule każdej płatności prosimy o zawarcie numeru zamówienia.
Płatności walutowe
Przy przelewach zagranicznych prosimy pamiętać, że Państwa bank może pobrać z tego tytułu prowizję. Prosimy pamiętać o wybraniu odpowiedniego typu przelewu (OUR) - nasz sklep nie ponosi kosztów obsługi płatności oraz przewalutowania, koszt ten jest po stronie kupującego.
Płatność gotówkowe w oddziale
W przypadku płatności w oddziale, mogą Państwo dokonywać płatności gotówką jak i kartą. Przy płatności kartą obsługujący płatność może pobrać z tego tytułu prowizję.
Problem z dokonaniem płatności
W przypadku problemów z dokonaniem wpłaty w pierwszej kolejności prosimy o zweryfikowanie tytułu przelewu. Część banków nie pozwala na zawieranie w tytule znaków specjalnych “=” “,” - informujemy, że wskazanie przez Państwa w tytule płatności numeru zamówienia jest wystarczające.
Przelew bankowy
W ramach naszego sklepu mogą Państwo zlecać płatności na rachunek sklepu w banku PKO BP S.A. oraz CITI Bank Handlowy w Warszawie.
PayU
PayU.com, to system płatności, który zapewnia ekspresowy transfer środków pieniężnych.
• Należność dociera na rachunek bankowy niemalże natychmiast, dzięki czemu zamówienie jest kierowane bezpośrednio do realizacji.
•Do płatności za pośrednictwem systemu PayU.com doliczana jest prowizja w wysokości 1 % od wartości zamówienia, pobierana przez pośrednika.
•Platforma PayU.com umożliwia płatność następującymi sposobami: karta płatnicza, przelewy online, płatność standardem BLIK.
UWAGA: Pośrednik umożliwia uiszczenie opłaty w następujących walutach: PLN, EURO, CZK.
Więcej informacji o tej płatności znajduje się pod linkiem
PayU
Przyczyny odrzucenia płatności
Przyczynami odrzucenia płatności mogą być m.in. brak terminowej wpłaty, brak płatności za poprzednie zamówienia, brak wpisania w przelewie informacji takich jak numer zamówienia które utrudniają przypisane płatności do danej transakcji.
Saldo konta zakupowego
W przypadku dokonania przelania kwoty wyższej niż wartość złożonego zamówienia nadpłata zostanie zaksięgowana na Państwa koncie Klienta do wykorzystania na poczet przyszłych zakupów. W każdej chwili mogą wystosować Państwo prośbę o zwrot środków na rachunek bankowy.
Status płatności
Księgowanie wpłat
Informujemy, że księgowanie wpłat odbywa się w transzach porannych i popołudniowych. W przypadku braku wiadomości e-mail potwierdzającej zaksięgowanie wpłaty w ciągu dwóch dni od zlecenia przez Państwa płatności prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.