Centrum Pomocy - Ustawienia konta

Ustawienia konta
Często zadawane pytania
Likwidacja i blokada konta
Likwidacja konta
W każdej chwili mogą Państwo zgłosić chęć likwidacji konta zakupowego. Stosowną prośbę prosimy zgłosić do naszego Biura Obsługi Klienta. Prosimy mieć na względzie, że likwidacja konta możliwa jest w momencie gdy nie ma na nim żadnych aktywnych zamówień będących w toku realizacji.
Blokada konta
Prosimy mieć na względzie, że brak płatności za zamówienia może skutkować trwałą blokadą konta zakupowego. W momencie złożenia przez Państwa zamówienia sklep rezerwuje konkretną ilość towaru w danej cenie i ponosi związane z tym koszta zabezpieczenia transakcji. W przypadku braku płatności za zamówienia mogą Państwo zostać obciążeni powyżej wskazanymi kosztami w toku procedury windykacyjnej.
Logowanie i hasło
W momencie rejestracji wpisują Państwo adres e-mail i hasło. Mogą Państwo użyć opcji “Nie pamiętam loginu i hasła” w celu jego przypomnienia. Na skrzynkę e-mail zostanie wysłany link do zresetowania hasła i aktywacji nowego. Prosimy nie udostępniać danych do logowania osobom trzecim.
Rejestracja i aktywacja
Nasi Klienci mają możliwość składania zakupów jednorazowych jako gość lub z rejestracją konta zakupowego. Zapraszamy do rejestracji konta zakupowego poprzez które mają Państwo możliwość śledzenia aktywnych zamówień.
Zaktualizuj swoje dane
W przypadku chęci zaktualizowania swoich danych osobowych obowiązuje określona procedura:
Opcja 1
W przypadku posiadania zarejestrowanego konta zakupowego mogą Państwo zalogować się na swoje konto i dodać nowy adres dostawy - nie ulegnie on automatycznej zmianie, ale nasz Dział Obsługi Klienta będzie miał wgląd do nowych danych. Następnie prosimy o wysłanie stosownego powiadomienia drogą e-mail ze wskazaniem numeru zamówienia, a nasi konsultanci dokonają stosownych zmian w systemie.
Opcja 2
W przypadku chęci trwałej zmiany danych bilingowych są Państwo zobowiązani do wysłania stosownego pisma drogą korespondencyjną na adres: Metal Market Europe sp. z o. o. , ul. Wiejska 11/1 , 00-480 Warszawa. W piśmie należy wskazać numer zamówienia, stare dane oraz dane zaktualizowane, a także zawrzeć czytelny podpis.
UWAGA: nie ma możliwości zmiany na konto firmowe loginu który był zarejestrowany na osobę prywatną. W przypadku chęci posiadania konta firmowego są Państwo zobowiązani do wskazania w momencie rejestracji stosownych danych takich jak NIP.