Centrum Pomocy - Ustawienia konta

Logowanie i rejestracja
Logowanie i hasło Logowanie i hasło

W momencie rejestracji wpisują Państwo adres e-mail i hasło. Mogą Państwo użyć opcji “Nie pamiętam loginu i hasła” w celu jego przypomnienia. Na skrzynkę e-mail zostanie wysłany link do zresetowania hasła i aktywacji nowego. Prosimy nie udostępniać danych do logowania osobom trzecim.

Rejestracja i aktywacja Rejestracja i aktywacja

Nasi Klienci mają możliwość składania zakupów jednorazowych jako gość lub z rejestracją konta zakupowego. Zapraszamy do rejestracji konta zakupowego poprzez które mają Państwo możliwość śledzenia aktywnych zamówień.

Przypomnienie hasła Przypomnienie hasła

Jeśli zapomną Państwo, jak brzmi Państwa hasło, prosimy o kliknięcie na podpowiedź znajdującą się na stronie logowania – gdy wpiszą Państwo swój login w podaną rubrykę, nowe hasło zostanie wysłane na adres e-mail, który podali Państw podczas rejestracji. W razie problemów prosimy o kontakt.

Założenie konta zobowiązuje Założenie konta zobowiązuje

Czy założenie konta zobowiązuje mnie do dokonania zakupu? Absolutnie nie. Państwa konto będzie aktywne tak długo jak Państwo chcą i w każdej chwili może zostać usunięte.

Twoje konto
Zaktualizuj swoje dane Zaktualizuj swoje dane

W przypadku chęci zaktualizowania swoich danych osobowych obowiązuje określona procedura:

Opcja 1 W przypadku posiadania zarejestrowanego konta zakupowego mogą Państwo zalogować się na swoje konto i dodać nowy adres dostawy - nie ulegnie on automatycznej zmianie, ale nasz Dział Obsługi Klienta będzie miał wgląd do nowych danych. Następnie prosimy o wysłanie stosownego powiadomienia drogą e-mail ze wskazaniem numeru zamówienia, a nasi konsultanci dokonają stosownych zmian w systemie.

Opcja 2 W przypadku chęci trwałej zmiany danych bilingowych są Państwo zobowiązani do wysłania stosownego pisma drogą korespondencyjną na adres: Metal Market Europe sp. z o. o. , ul. Wiejska 11/1 , 00-480 Warszawa. W piśmie należy wskazać numer zamówienia, stare dane oraz dane zaktualizowane, a także zawrzeć czytelny podpis.

UWAGA: nie ma możliwości zmiany na konto firmowe loginu który był zarejestrowany na osobę prywatną. W przypadku chęci posiadania konta firmowego są Państwo zobowiązani do wskazania w momencie rejestracji stosownych danych takich jak NIP.

Likwidacja konta Likwidacja konta

W każdej chwili mogą Państwo zgłosić chęć likwidacji konta zakupowego. Stosowną prośbę prosimy zgłosić do naszego Biura Obsługi Klienta. Prosimy mieć na względzie, że likwidacja konta możliwa jest w momencie gdy nie ma na nim żadnych aktywnych zamówień będących w toku realizacji.

Blokada konta Blokada konta

Prosimy mieć na względzie, że brak płatności za zamówienia może skutkować trwałą blokadą konta zakupowego. W momencie złożenia przez Państwa zamówienia sklep rezerwuje konkretną ilość towaru w danej cenie i ponosi związane z tym koszta zabezpieczenia transakcji. W przypadku braku płatności za zamówienia mogą Państwo zostać obciążeni powyżej wskazanymi kosztami w toku procedury windykacyjnej.

Zaufane Opinie IdoSell
4.70 / 5.00 5413 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-28
Nie chciałem kupować sztabkę igr, ale państwo wysłali mi sztabkę igr. I mi to było przykro. Oprócz tego bardzo polecam tę firmę. Myślę że państwo są #1 w Polsce.
2024-03-27
Sprawnie i bez problemów. Wysyłka na tydzień przed pierwotnie przewidywanym terminem, paczka dyskretna i fachowo zapakowana. Polecam.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel