Rodzaje dostaw
-
Komfort i bezpieczeństwo:
- Wszystkie zamówienia są przez nas starannie pakowane i ubezpieczone na pełną kwotę, by mogły zostać bezpiecznie dostarczone na wskazany przez Państwa adres.
- Gwarantujemy maksymalną poufność zakupów, kurierzy nie wiedzą jakiego rodzaju produkty przewożą.
- Wysyłamy za granicę za pośrednictwem FedEx’u, UPS oraz Poczta Polska w następujące miejsca: Austria, Belgia, Białoruś, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Kanada, Litwa, Luxemburg, Łotwa, Mołdawia, Niemcy, Norwegia, Portugalia, Rosja, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Ukraina, USA, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.
-
Ubezpieczenie przesyłek:
- Przesyłki krajowe w sklepie wyrobymennicze.pl obejmuje dodatkowa opłata (pełne ubezpieczenie), wynosząca 0,1 % wartości złożonego zamówienia.
- Wyjątkiem są przesyłki InPost Kurier - standard przekraczające kwotę 7 000 zł, które są zwolnione od dodatkowego kosztu ubezpieczenia. - Dla zamówień krajowych wysyłanych "Darmowym listem poleconym z ubezpieczeniem od 50 PLN" o wartości od 50 zł do 2000 zł przesyłka jest darmowa.
- Dla zamówień krajowych wysyłanych InPost Kurier — standard o wartości powyżej 7000 zł przesyłka jest darmowa.
Dokonałeś zakupu w naszym sklepie? Status zamówienia możesz sprawdzić tutaj.
Przesyłki krajowe
(posiadamy konto w banku PKO BP)
(płatność realizowana przez system płatności PayPal, DotPay, PayU lub Tpay.com. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja analogicznie 3%, 2%, 1,5% oraz 1%)
Aby uzyskać informacje związane z swoją paczką po nadaniu należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią pamiętaj przygotuj swój numer paczki przed połączeniem.
Paczka w Ruchu tel.: 801 800 803 lub 22 693 70 00
(posiadamy konto w banku PKO BP)
(płatność realizowana przez system płatności PayPal, DotPay, PayU lub Tpay.com. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja analogicznie 3%, 2%, 1,5% oraz 1%)
Dotyczy przesyłek o wadze do 1 kg i wymiarach maksymalnych 210 mm x 300 mm x 50 mm.
Aby uzyskać informacje związane z swoją paczką po nadaniu należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią pamiętaj przygotuj swój numer paczki przed połączeniem.
Poczta Polska (+48) 438 420 600
(posiadamy konto w banku PKO BP)
(płatność realizowana przez system płatności PayPal, DotPay, PayU lub Tpay.com. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja analogicznie 3%, 2%, 1,5% oraz 1%)
(płatność przy odbiorze przesyłki)
Aby uzyskać informacje związane z swoją paczką po nadaniu należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią pamiętaj przygotuj swój numer paczki przed połączeniem.
Poczta Polska (+48) 438 420 600
(posiadamy konto w banku PKO BP)
(płatność realizowana przez system płatności PayPal, DotPay, PayU lub Tpay.com. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja analogicznie 3%, 2%, 1,5% oraz 1%)
(płatność przy odbiorze przesyłki)
Aby uzyskać informacje związane z swoją paczką po nadaniu należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią pamiętaj przygotuj swój numer paczki przed połączeniem.
Poczta Polska (+48) 438 420 600
(posiadamy konto w banku PKO BP)
(płatność realizowana przez system płatności PayPal, DotPay, PayU lub Tpay.com. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja analogicznie 3%, 2%, 1,5% oraz 1%)
(płatność przy odbiorze przesyłki)
Aby uzyskać informacje związane z swoją paczką po nadaniu należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią pamiętaj przygotuj swój numer paczki przed połączeniem.
Poczta Polska (+48) 438 420 600
(posiadamy konto w banku PKO BP)
(płatność realizowana przez system płatności PayPal, DotPay, PayU lub Tpay.com. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja analogicznie 3%, 2%, 1,5% oraz 1%)
(płatność przy odbiorze przesyłki)
Aby uzyskać informacje związane z swoją paczką po nadaniu należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią pamiętaj przygotuj swój numer paczki przed połączeniem.
Poczta Polska (+48) 438 420 600
(posiadamy konto w banku PKO BP)
(płatność realizowana przez system płatności PayPal, DotPay, PayU lub Tpay.com. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja analogicznie 3%, 2%, 1,5% oraz 1%)
Aby uzyskać informacje związane z swoją paczką po nadaniu należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią pamiętaj przygotuj swój numer paczki przed połączeniem.
Inpost 722 444 000 lub 801 400 100
(posiadamy konto w banku PKO BP)
(płatność realizowana przez system płatności PayPal, DotPay, PayU lub Tpay.com. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja analogicznie 3%, 2%, 1,5% oraz 1%)
Aby uzyskać informacje związane z swoją paczką po nadaniu należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią pamiętaj przygotuj swój numer paczki przed połączeniem.
Inpost 722 444 000 lub 801 400 100
(posiadamy konto w banku PKO BP)
(płatność realizowana przez system płatności PayPal, DotPay, PayU lub Tpay.com. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja analogicznie 3%, 2%, 1,5% oraz 1%)
Produkty gabarytowe mogą nie zostać wysłane na wybrany przez Państwa paczkomat.
W przypadku, gdy wybrany przez Państwa paczkomat jest przepełniony przesyłka może trafić do pobliskiego Punktu Odbioru Paczek (POP InPost). W tej sytuacji prosimy o kontakt z firmą InPost.
Aby uzyskać informacje związane z swoją paczką po nadaniu należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią pamiętaj przygotuj swój numer paczki przed połączeniem.
Inpost 722 444 000 lub 801 400 100
(posiadamy konto w banku PKO BP)
(płatność realizowana przez system płatności PayPal, DotPay, PayU lub Tpay.com. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja analogicznie 3%, 2%, 1,5% oraz 1%)
W przypadku gdy kurierowi nie uda się dostarczyć przesyłki pod wskazany adres (z winy adresata), przesyłka zostanie przekierowana do najbliższego Access Point'u, gdzie będzie oczekiwać na odbiór.
Aby uzyskać informacje związane z swoją paczką po nadaniu należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią pamiętaj przygotuj swój numer paczki przed połączeniem.
UPS 22 489 48 77
(płatność przy odbiorze przesyłki, brak możliwości płatności kartą na miejscu)
(posiadamy konto w banku PKO BP)
(płatność realizowana przez system płatności PayPal, DotPay, PayU lub Tpay.com. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja analogicznie 3%, 2%, 1,5% oraz 1%)
Dostępność towaru
Informacja o dostępności towaru wyświetla się w naszym sklepie przy produkcie w kilku miejscach: na liście towarów z wybranej kategorii (monety, sztabki itp.) oraz na stronie z wybranym produktem (karta produktu).Dodatkowo na karcie produktu publikujemy informację o stanie naszego magazynu, który jest aktualizowany automatycznie kilka razy w ciągu dnia (przeczytaj poniżej informację w jaki sposób przeprowadzamy aktualizację stanów magazynowych).
Termin wysyłki
Wysyłki zamówień realizujemy bezpośrednio po otrzymaniu płatności, odbywa się to zwykle w ciągu 1-2 dni roboczych (dotyczy produktów, które mamy na magazynie, w innym przypadku należy uwzględnić czas potrzebny na sprowadzenie zamówionego przez Państwa produktu, który jest podany na karcie towaru).Moment wysyłki zamówienia określamy na podstawie naszego stanu magazynu, spodziewanych dostaw oraz informacji uzyskanych od dostawców. Dokładamy wszelkich starań by informacje o terminach wysyłki znajdujące się na naszej stronie internetowej były rzetelne. Istnieje wiele czynników, które mogą mieć wpływ na proces wysyłki (niedokładne informacje, błędy techniczne, przeszkody logistyczne itp.), które mogą zarówno skrócić jak i wydłużyć czas realizacji zamówienia. Nasi konsultanci poinformują Państwa o ewentualnie wydłużającym się czasie realizacji zamówienia.
Uaktualnianie informacji o stanie magazynu
Aktualizacji stanu naszego magazynu dokonujemy kilka razy w ciągu dnia roboczego. Produkty, które posiadamy w danym momencie w magazynie znajdują się w zakładce „Wysyłka 24H”.Większość produktów znajdujących się na naszej stronie internetowej jest dostępna w dostawie natychmiastowej. Jeżeli przedmiot jest niedostępny staramy się możliwie szybko uzupełnić braki, proszę pamiętać, że produkty poszukiwane przez kolekcjonerów szybko znikają ze strony. Zawsze warto wcześniej zamówić interesujący Państwa produkt, aby uniknąć rozczarowania.
Najważniejsze informacje
Realizacja zamówienia rozpoczyna się od momentu jego potwierdzenia i opłacenia przez klienta. Umowa sprzedaży zostaje zawarta pod warunkiem dokonania przez Klienta płatności całej kwoty wynikającej z Zamówienia, to jest ceny, kosztów Dostawy oraz wszelkich innych kosztów wykonania Umowy sprzedaży w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych.Prosimy pamiętać, że przelewy bankowe mogą być księgowane przez banki z dużym opóźnieniem, co może znacząco wydłużyć proces wysyłki.Zamówienia składane w nocy oraz w dni wolne od pracy rezerwują towar w magazynie dopiero w momencie potwierdzenia zamówienia. W przypadku produktów w dostawie terminowej nie ma możliwości wybrania płatności „za pobraniem”.
Podawany przewidywany czas wysyłki zamówienia na dany produkt nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Kurierzy są pracownikami firm kurierskich, które współpracują ze sklepem metalmarket.eu. Nie mamy bezpośredniego wpływu na jakość pracy poszczególnych kurierów, możemy jedynie składać skargi na opóźnienia z winy kurierów, drogą przewidzianą w umowie pomiędzy nami a firmą kurierską.
Realizacja zamówienia może się wydłużyć w przypadku kiedy:
- w jednym zamówieniu znajdą się produkty z różnymi terminami dostępności - ostateczny termin realizacji całego zamówienia dotyczy zawsze produktu z dłuższym terminem realizacji;
- wybiorą Państwo opcję łączenia zamówień - wybierając tę opcję dostawy unikną Państwo dodatkowego kosztu transportu, natomiast czas realizacji całego zamówienia wydłuży się o czas potrzebny na sprowadzenie produktu z najdłuższym terminem oczekiwania.
Wyjątki w łączeniu zamówień:
- zamówienia z różnych sklepów (Metale Lokacyjne, Wyroby Mennicze, Metal Market Europe) nie mogą być łączone;
- zamówienia telefoniczne nie mogą być łączone z zamówieniami on-line (istnieje możliwość powiększenia zamówienia telefonicznego, ale przed wydrukowaniem paragonu - status pakowane, spakowane i oczekuje na termin wysłania oznacza, że paragon został wydrukowany);
- zamówienia zrealizowane w różnych walutach nie moga być połączone.
Zwroty:
Klient zobowiązany jest do podania pełnego i poprawnego adresu dostawy. W innym przypadku przesyłka może nie zostać doręczona, a produkt zwrócony do sklepu. Przy ponownej wysyłce Klient zostanie obciążony dodatkowymi kosztami równymi kosztom przesyłki za zwrócony towar.
Dla UPS koszt zwrotu wynosi ok 50 zł, dla "Darmowy list polecony z ubezpieczniem od 50 PLN" wynosi od 6,30 zł do 15,60 zł, dla pozostałych przewoźników wynosi tyle samo co wysyłka.
Objaśnienie oznaczeń przy produktach
• „Wysyłka 24 H” – towar znajduje się w magazynie, przygotowanie do wysyłki trwa do 24 godzin.*Koniecznie przeczytaj powyżej jak działa nasza aktualizacja stanów magazynowych.
• do 7 dni – brak towaru w naszym magazynie lub towar w trakcie dostawy. Sprowadzamy go w 7 dni roboczych.
• do 14 dni – brak towaru w naszym magazynie lub towar w trakcie dostawy. Sprowadzamy go w 14 dni roboczych.
• do 22 dni – brak towaru w naszym magazynie lub towar w trakcie dostawy. Dostawa towaru zazwyczaj odbywa się w ciągu 21 dni roboczych.
• do 30 dni – brak towaru w naszym magazynie, oferta dotyczy towarów w przedsprzedaży. Dotyczy nowości, poniżej więcej informacji.
• do 47 dni – brak towaru w naszym magazynie, oferta dotyczy towarów w przedsprzedaży. Dotyczy nowości, poniżej więcej informacji.
• „Nowość” – premiera produktu (nie posiada zdjęcia i nie jest znana cena); mennica zniosła embargo na wizerunek, natomiast sprzedaż jest niemożliwa. O przewidywanej dacie sprzedaży informujemy w opisie produktu (karta produktu).
• „Towar niedostępny” – produkt limitowany, którego cały nakład został wyprzedany w mennicy i jest poszukiwany przez kolekcjonerów. Produkt ten może szybko zniknąć z oferty naszego sklepu.
Uwaga! Informacja o dostępności towaru (czasie realizacji) nie stanowi oferty lub elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Przesyłki zagraniczne
**Do UE przesyłka jest dostarczona przez kuriera FedEx na następny dzień, do kraju spoza UE trwa to 2 dni (1 dzień na odprawę celną i 1 dzień na wysyłkę).
Dostępność towaru
Informacja o dostępności towaru wyświetla się w naszym sklepie przy produkcie w kilku miejscach: na liście towarów z wybranej kategorii (monety, sztabki itp.) oraz na stronie z wybranym produktem (karta produktu).Dodatkowo na karcie produktu publikujemy informację o stanie naszego magazynu, który jest aktualizowany automatycznie kilka razy w ciągu dnia (przeczytaj poniżej informację w jaki sposób przeprowadzamy aktualizację stanów magazynowych).
Termin wysyłki
Wysyłki zamówień realizujemy bezpośrednio po otrzymaniu płatności, odbywa się to zwykle w ciągu 1-2 dni roboczych (dotyczy produktów, które mamy na magazynie, w innym przypadku należy uwzględnić czas potrzebny na sprowadzenie zamówionego przez Państwa produktu, który jest podany na karcie towaru).Moment wysyłki zamówienia określamy na podstawie naszego stanu magazynu, spodziewanych dostaw oraz informacji uzyskanych od dostawców. Dokładamy wszelkich starań by informacje o terminach wysyłki znajdujące się na naszej stronie internetowej były rzetelne. Istnieje wiele czynników, które mogą mieć wpływ na proces wysyłki (niedokładne informacje, błędy techniczne, przeszkody logistyczne itp.), które mogą zarówno skrócić jak i wydłużyć czas realizacji zamówienia. Nasi konsultanci poinformują Państwa o ewentualnie wydłużającym się czasie realizacji zamówienia.
Uaktualnianie informacji o stanie magazynu
Aktualizacji stanu naszego magazynu dokonujemy kilka razy w ciągu dnia roboczego. Produkty, które posiadamy w danym momencie w magazynie znajdują się w zakładce „Wysyłka 24H”.Większość produktów znajdujących się na naszej stronie internetowej jest dostępna w dostawie natychmiastowej. Jeżeli przedmiot jest niedostępny staramy się możliwie szybko uzupełnić braki. Proszę pamiętać, że produkty poszukiwane przez kolekcjonerów szybko znikają ze strony. Zawsze warto wcześniej zamówić interesujący Państwa produkt, aby uniknąć rozczarowania.
W rzadkich przypadkach może się zdarzyć, że Państwo zamówili produkt, którego kilku klientów zamówiło chwilę wcześniej (co wyczerpało zapas magazynowy). Zdarza się to niezwykle rzadko, ale może mieć miejsce. Gdyby taka sytuacja miała miejsce, nasz konsultant poinformuje Państwa o dalszych działaniach.
Najważniejsze informacje
Realizacja zamówienia rozpoczyna się od momentu jego potwierdzenia i opłacenia przez klienta. Prosimy pamiętać, że przelewy bankowe mogą być księgowane przez banki z dużym opóźnieniem, co może znacząco wydłużyć proces wysyłki.Zamówienia składane w nocy oraz w dni wolne od pracy rezerwują towar w magazynie dopiero w momencie potwierdzenia zamówienia. W przypadku produktów w dostawie terminowej nie ma możliwości wybrania płatności „za pobraniem”.
Podawany przewidywany czas wysyłki zamówienia na dany produkt nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Kurierzy są pracownikami firm kurierskich, które współpracują ze sklepem metalmarket.eu. Nie mamy bezpośredniego wpływu na jakość pracy poszczególnych kurierów, możemy jedynie składać skargi na opóźnienia z winy kurierów drogą przewidzianą w umowie pomiędzy nami a firmą kurierską.
Realizacja zamówienia może się wydłużyć w przypadku kiedy:
- w jednym zamówieniu znajdą się produkty z różnymi terminami dostępności - ostateczny termin realizacji całego zamówienia dotyczy zawsze produktu z dłuższym terminem realizacji;
- wybiorą Państwo opcję łączenia zamówień - wybierając tę opcję dostawy unikną Państwo dodatkowego kosztu transportu, natomiast czas realizacji całego zamówienia wydłuży się o czas potrzebny na sprowadzenie produktu z najdłuższym terminem oczekiwania.
Wyjątki w łączeniu zamówień:
- zamówienia telefoniczne nie mogą być łączone z zamówieniami on-line (istnieje możliwość powiększenia zamówienia telefonicznego, ale przed wydrukowaniem paragonu - status pakowane, spakowane i oczekuje na termin wysłania oznacza, że paragon został wydrukowany);
- zamówienia zrealizowane w różnych walutach nie moga być połączone.
Objaśnienie oznaczeń przy produktach
• „Wysyłka 24 H” – towar znajduje się w magazynie, przygotowanie do wysyłki trwa do 24 godzin.*Koniecznie przeczytaj powyżej jak działa nasza aktualizacja stanów magazynowych.
• do 7 dni – brak towaru w naszym magazynie lub towar w trakcie dostawy. Sprowadzamy go w 7 dni roboczych.
• do 14 dni – brak towaru w naszym magazynie lub towar w trakcie dostawy. Sprowadzamy go w 14 dni roboczych.
• do 22 dni – brak towaru w naszym magazynie lub towar w trakcie dostawy. Dostawa towaru zazwyczaj odbywa się w ciągu 21 dni roboczych.
• do 30 dni – brak towaru w naszym magazynie, oferta dotyczy towarów w przedsprzedaży. Dotyczy nowości, poniżej więcej informacji.
• do 47 dni – brak towaru w naszym magazynie, oferta dotyczy towarów w przedsprzedaży. Dotyczy nowości, poniżej więcej informacji.
• „Nowość” – premiera produktu (nie posiada zdjęcia i nie jest znana cena); mennica zniosła embargo na wizerunek, natomiast sprzedaż jest niemożliwa. O przewidywanej dacie sprzedaży informujemy w opisie produktu (karta produktu).
• „Towar niedostępny” – produkt limitowany, którego cały nakład został wyprzedany w mennicy i jest poszukiwany przez kolekcjonerów. Produkt ten może szybko zniknąć z oferty naszego sklepu.
Uwaga! Informacja o dostępności towaru (czasie realizacji) nie stanowi oferty lub elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.